Tags: criza, criza financiara, management, CD
Daca unele domenii de activitate au scapat de muscatura crizei economice, industria automobilului sta, de luni bune, sau mai bine zis rele, cu
frana de mana trasa. Iar, daca programele europene de innoire a parcurilor auto
le-au permis producatorilor de automobile de clasa mica sau medie si cu preturi
rezonabile sa mai scoata vanzarile la liman, constructorii de bolizi de sute de
cai putere si de sute de mii de euro sunt cam in pom.
De cand stiu romanii de existenta automobilului, au laudat pana la cliseu "masina germana". Iar, dupa 1990, cei mai multi s-au orientat in
consecinta, fara a tine seama ca si marcile franceze si italiene pot produce o
calitate similara.
Cine ar fi crezut ca, tocmai in acest an, de mare incercare pentru
industria auto mondiala, nemtii insasi vor ajunge sa "cliseizeze", sa
"stereotipizeze"... masina romaneasca, adica Dacia. Marca noastra s-a clasat pe
pozitia a 13-a intr-un studiu privind satisfactia clientilor germani. Pozitiile
11 si 12 au fost ocupate de Volvo si Mitsubishi. Cu 810 puncte din 1.000, cu
patru puncte sub media generala, Dacia s-a clasat la egalitate cu... Volkswagen,
dar in fata Suzuki, Nissan, Seat, Renault, Citroen, Hyundai, Ford, Kia si
Opel!!!
Iata cum Dacia noastra a ajuns sa prinda viteza tocmai in Germania. Pentru
a imprima, la randul dumneavoastra, viteza afacerii va recomandam un alt produs
romanesc de cea mai buna calitate: tehnologia Turbo! Mai exact
Turbo Management
Financiar, proiectat pentru depasirea legala si accelerata a crizei
economice! Asa ca, nimic mai simplu: semnalizati-ne ca vreti sa depasiti criza
si noi va imbarcam la bordul "bolidului"
Turbo Management Financiar!