Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: criza, criza financiara, management, CD

Daca unele domenii de activitate au scapat de muscatura crizei economice, industria automobilului sta, de luni bune, sau mai bine zis rele, cu frana de mana trasa. Iar, daca programele europene de innoire a parcurilor auto le-au permis producatorilor de automobile de clasa mica sau medie si cu preturi rezonabile sa mai scoata vanzarile la liman, constructorii de bolizi de sute de cai putere si de sute de mii de euro sunt cam in pom.

De cand stiu romanii de existenta automobilului, au laudat pana la cliseu "masina germana". Iar, dupa 1990, cei mai multi s-au orientat in consecinta, fara a tine seama ca si marcile franceze si italiene pot produce o calitate similara.

Cine ar fi crezut ca, tocmai in acest an, de mare incercare pentru industria auto mondiala, nemtii insasi vor ajunge sa "cliseizeze", sa "stereotipizeze"... masina romaneasca, adica Dacia. Marca noastra s-a clasat pe pozitia a 13-a intr-un studiu privind satisfactia clientilor germani. Pozitiile 11 si 12 au fost ocupate de Volvo si Mitsubishi. Cu 810 puncte din 1.000, cu patru puncte sub media generala, Dacia s-a clasat la egalitate cu... Volkswagen, dar in fata Suzuki, Nissan, Seat, Renault, Citroen, Hyundai, Ford, Kia si Opel!!!

Iata cum Dacia noastra a ajuns sa prinda viteza tocmai in Germania. Pentru a imprima, la randul dumneavoastra, viteza afacerii va recomandam un alt produs romanesc de cea mai buna calitate: tehnologia Turbo! Mai exact  Turbo Management Financiar, proiectat pentru depasirea legala si accelerata a crizei economice!  Asa ca, nimic mai simplu: semnalizati-ne ca vreti sa depasiti criza si noi va imbarcam la bordul "bolidului" Turbo Management Financiar!