Alt-Fel.ro



Tags: criza, companii, piata

O serie de companii romanesti, printre care Ursus Breweries si Danone, au terminat anul de criza 2009 cu cote de piata in crestere, in contrast cu evolutia generala a segmentelor de care apartin. Se pare ca doar companiile curajoase, dispuse sa isi asume riscuri, fac fata ciurului economic, conform Ziarului Financiar.

In perioade de criza, comunicarea comerciala isi da teza de doctorat. Consumatorii mai selectivi si mai rationali nu mai sunt dispusi sa creada orice mesaj si se gandesc de doua ori inainte sa ia o decizie de cumparare. Astfel, cine intelege aceasta schimbare petrecuta in comportamentul consumatorilor si o intampina cu mesajele corespunzatoare poate avea de castigat, chiar pe termen lung.

Acesta pare sa fie secretul celui mai mare berar din tara, Ursus Breweries. Anul financiar incheiat pe 31 martie 2010 a lasat compania cu o cota de piata de 32%, cu 4 procente peste pozitia din anul anterior. Cresterea ar putea deveni spectaculoasa daca stim ca intreaga categorie a berii a pierdut anul trecut 24%.

Sursa: Stiridebine.ro

Alt-Fel.ro © 2024