Tags: dana savuica, parfum challenge, modelling, etiquette
Dana Savuica provine dintr-o familie de diplomati, a copilarit in Sri Lanka si a studiat la Scoala Americana. A absolvit Academia de Studii Economice, sectia Relatii Economice Internationale.
In 1990, s-a lansat ca model la Casa de Moda Venus, a fost timp de 5 ani imaginea Adesgo, a prezentat pentru creatori romani celebri, cum ar fi Doina Levintza, Catalin Botezatu, Janine, Irina Schrotter, Venera Arapu, dar si pentru cei straini, ca Givenchy, Sonia Rykiel si altii. Din 1997 a lansat agentia de modele "Etiquette Models Management". Intra in circuitul international de modelling cu manechine care devin celebre in lume: Diana Dondoe, Ana Maria Popa, Norina Sandra, Alina Ilie etc.
1. Simona Straton, Manager.ro: Pentru inceput, va rugam sa incercati sa definiti, din perspectiva unei femei de succes, urmatoarele cuvinte: viata, indraznet, echilibru, frumusete.
Dana Savuica:
Viata - firul pe care merge destinul tau dar croit de tine.
Indraznet - curajul de a experimenta, asumandu-ti toate riscurile ca pe niste lectii de viata.
Echilibru - starea perfecta ce te tine ancorata de realitate.
Frumusete - calitatea absoluta cu care ne-am nascut, vizibila diferit prin sufletul fiecaruia.
2. Simona Straton, Manager.ro: Cat ii este de greu unei femei sa reuseasca? Are o femeie mai multe obstacole de depasit decat un barbat?
Dana Savuica: Nu cred , pur si simplu aceasta diferenta este ceva ce ni s-a impus psihic ca ar exista. Femeia, la fel ca si barbatul, este o fiinta ce are de infruntat aceleasi obstacole in viata. Starile emotionale o fac sa fie , poate , mai sensibila desi, atunci cand este pusa intr-o situatie limita, se dovedeste extrem de puternica. Daca barbatul are putere fizica, femeia compenseaza cu cea psihica, sufleteasca.
3. Simona Straton, Manager.ro: Cat la suta este inovatie, cat la suta este rutina in munca dumneavoastra?
Dana Savuica: 80% inovatie, 20% rutina. Sunt liber profesionist si "vand" o imagine, asa ca trebuie sa fiu extrem de creativa ca sa ma reinventez.
4. Simona Straton, Manager.ro: Povestiti-ne un pic despre brand-ul Dana Savuica: parfumul, linia de accesorii pe care le-ati creat?
Dana Savuica: Am muncit 20 de ani ca sa fac din numele meu un brand. Am lansat o linie de accesorii din piele de reptila, colectie de lux, intitulata Etiquette by Dana Savuica, care este un produs nisat, iar parfumul, lansat in parteneriat cu reteaua de magazine D&P, este un produs de masa, accesibil ca si pret dar extrem de calitativ prin esenta aleasa, persistenta si ambalaj. Parfumul se numeste Challenge by Dana Savuica, este eau de parfum la 100ml la pretul de 125 lei.
5. Simona Straton, Manager.ro: Ce ar trebui sa contina trusa de urgenta a unei femei frumoase si energice care doreste sa atinga cerul si sa se intoarca pe pamant in aceeasi zi? Exista vreun secret al vitalitatii vesnice?
Dana Savuica: Optimismul, energia sufleteasca si siguranta pe sine. Nimic nu este imposibil in lumea extrasenzoriala. Cred in energia Universului ,din care suntem si noi plamaditi, si asta imi da puterea sa cred ca pot sa ating cerul, daca asta imi doresc. Pana acum, sunt foarte multumita cu ceea ce am gasit pe Pamant.
6. Simona Straton, Manager.ro: Sunteti imaginea unei firme de turism si purtator de cuvant al mai multor organizatii si ONG-uri. Exista vreun fir rosu care leaga toate aceste activitati? Dana Savuica se reprezinta pe sine in toate cazurile sau se reinventeaza in fiecare caz in parte?
Dana Savuica: Este o intrebare foarte interesanta, care intr-un fel mi-a descoperit esenta. Imi aleg proiectele cu grija, avand in vedere sa se muleze pe personalitatea mea. Nu vreau sa pacalesc pe nimeni, asa ca daca ma regasesc ca imagine a unei companii inseamna ca realmente cred in excelenta acelor servicii. Firul rosu sunt eu, si credinta mea in acele proiecte.
Am avut unele tentative de a ma integra in anumite proiecte care, desi ideea era foarte atractiva, nu reuseau sa ma tina interesata datorita unui management prost sau a unor oameni cu viziune limitata.
Sunt Varsator si una dintre trasaturile noastre este ca noi avem o viziune futurista, de multe ori incercand sa zburam peste anumite etape care sunt ancorate in prezent... sau in trecut
Aparitia mea ca imagine a agentiei Perfect Tour este datorita faptului ca eu am calatorit prin ei si mi-au aratat ca sunt 100% conectati la dorintele clientului, venind chiar cu destinatii personalizate.
Mai am colaborari de imagine cu produsele naturiste Zein si cu clinica SlimArt, cei care mi-au redat vitalitatea, supletea trupului si a pielii astfel incat sa-mi pastrez frumusetea intr-un mod natural, non-invaziv. Asta ma face sa recomand cu convingere serviciile lor si ma face credibila in fata publicului.
7. Simona Straton, Manager.ro: Aveti un model pe care il urmati?
Dana Savuica: Sincer, nu. Ma bazez pe instinctul meu, ma sfatuiesc cu familia mea in unele privinte dar , in general, sunt un Lone Ranger, imi aleg singura drumul de urmat. Pot spune totusi ca sunt atenta la marketingul vedetelor internationale. Mai fur de la ei idei..
8. Simona Straton, Manager.ro: Viitorul arata roz pentru Dana Savuica?
Dana Savuica: Viitorul trebuie sa fie roz, altfel de ce am mai dori sa traim pe acest Pamant? Totul depinde numai de noi, cum ne cladim viitorul, asa ca, de fapt, eu am incredere in fortele mele , ca pot schimba totul in roz.
9. Simona Straton, Manager.ro: Daca ar fi sa schimbati ceva....
Dana Savuica: Nu imi place sa ma uit in trecut deci... nu am regrete. Daca as schimba ceva, ar fi exact ce ar dori sa schimbe toata lumea. Mentalitatea unei societati bolnave dupa putere, lacoma dupa bogatii materiale si indiferenta la gunoiul pe care il lasa in urma , pentru a fi strans de catre generatia urmatoare. Indiferenta si nepasarea, trasaturile Omului care ne vor duce la pierzanie. Numai mana Domnului ne mai poate spala aceste pacate.
Simona Straton