Aveti clienti care renunta brusc la serviciile firmei dvs.? Mai mult ca sigur. Indiferent cat de mult va dati peste cap sa faceti treaba buna si sa veniti in intimpinarea nevoilor lor, va treziti intr-o zi ca unii dintre ei dispar fara nici un cuvant. ?Fara nici un cuvant? ? asta e partea inspaimantatoare. Clientii tacuti sunt cei mai periculosi, pentru ca ei nu va dau nici un indiciu despre cum ar fi trebuit sa mearga lucrurile astfel incat ei sa fie multumiti si afacerea dvs. ... [mai mult]
Este un lucru destul de greu de definit, dar pe care il recunoastem imediat atunci cand il intalnim. Este acel gen de marketing care depaseste cu buna stiinta anumite limite si face discriminari evidente in functie de rasa, sex sau religie. De exemplu, este evident ca barbatii sunt atrasi imediat de imaginea unei femei frumoase (din acest motiv femeile frumoase apar in mai toate reclamele pentru produse masculine). Probleme apar insa atunci cand clipurile ... [mai mult]
In timpul interviului de angajare, fiti atent la... ...cat de interesanta vi se pare discutia cu persoana respectiva. ...limbajul trupului. Daca intervievatul este nervos, usor temator sau umil in discutia cu dvs., nu puneti asta pe seama importantei pe care o are interviul pentru el. Daca e temator cu dvs., va fi temator si cu clientii, iar nesiguranta sa va distruge acel sentiment de incredere absolut necesar pentru incheierea ... [mai mult]