Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: moda, vestimentatie, afaceri, romania

Lumea Juliei Kristensen sta sub semnul exclusivismului: comercializeaza cele mai scumpe haine, marci de sampanie si caviar din Romania. Si detine, probabil, cea mai frumoasa casa din centrul Bucurestiului.

A plecat din Letonia in 1996, alaturandu-se, astfel, sotului ei, care lucra deja in Romania. Intre timp a divortat, insa a dezvoltat cea mai extinsa afacere de lux din Romania, prin deschiderea magazinelor Casa Frumoasa, J. Kristensen si Elegance, cinci in total.

A inceput cu aducerea brandului sau preferat - "asta a fost sansa mea, am fost prezentata direct familiei Scabal, printr-un prieten". A urmat, apoi, opt ani, cursurile de croitorie ale casei italiene de moda. Si acum, dupa 13 ani, Scabal ramane preferatul ei din portofoliul de peste zece branduri pe care-l detine in Romania.

Branduri foarte diferite, cu strategii distincte, care nu au in comun decat tipul de clienti cautati. Cum arata acestia? "Se stie ca omul bogat nu este neaparat si aristocrat, dar la noi vin, de obicei, oameni de calitate, fapt evident si prin aceea ca hainele noastre nu au etichete la vedere, nu avem branduri "flashy". Sunt, asadar, oameni cu o situatie financiara deosebita, care considera vulgare discutiile despre bani, vin aici stiind dinainte la ce preturi sa se astepte si asteapta sa fie tratati regeste."

Sursa: www.capital.ro