Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: romania, turism, tenis, Roland Garros

Autoritatile noastre turistice s-au laudat ca, pe intreaga durata a celebrului turneu de tenis de la Roland Garros, insertiile publicitare cu Romania destinatie turistica vor fi puse in unda postului de televiziune care a transmis competitia la fel de des ca break-urile obtinute de Federer. Si asa a si fost. Numai ca...

In preajma sezonului estival, pe frecventa Eurosport, intra spot-uri publicitare pentru destinatii din toate zarile, colturile si rotunjimile lumii. Asa se faca ca, rand pe rand, s-au succedat imagini din si pentru Algarve, Azerbaijan, Azore, Canada, Croatia, India, Israel, Malaiezia, Muntenegru.

Desigur, fiecare cadru putea fi o carte postala iar regizorii spot-urilor formate din succesiunea acestor cadre au avut grija ca oricare dintre acestea sa-si depaseasca "norma" de o mie de cuvinte. Caci, la cat de evoluata este industria publicitara, ea ar putea pune intr-o lumina mirifica, bucolica orice loc din lumea asta fie el desert, mlastina, plaja de Tropice sau cerc polar. Un spot bun te-ar determina sa-ti faci imediat bagajele si sa pleci chiar si in Afganistan sau Irak ca turist, nu ca voluntar in trupele combatante.

In schimb, in ce consta reclama la Romania? Pai, pe fundalul de zgura al terenului de tenis, aparea scris cu alb numele tarii noastre, in "fontul" acela, in care litera M este transformata in doua varfuri muntoase. Si... atat. Nu tu Delta, nu tu castel Bran, nu tu Valea Prahovei/Ariesului/Oltului. Pauza la manastiri, pauza si la ce-o mai fi (ramas) pitoresc prin orasul care ne e capitala. Nici macar un Paltinis, o Gura a Portitei, o... vama, nici macar copia... blajino-naiva a Turnului Eiffel din... Slobozia. Ni-mic. Decat Romania (evident The Land of Choice) dar unde era ceva de ales nu se stie...

Si, in afara de asta, numele era scris asa, fix pe... tusa. Probabil ca marea strategie s-a bazat pe cucerirea subliminalului copiilor de mingii sau al arbitrilor hipnotizati de linia alba... Sau poate ca s-a vrut sa prindem si noi niste turisti asa, macar in ultimul moment si ca ultima optiune... cum prinde mingea tusa...