Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: eMag, magazin online

In primele sase luni ale anului 2010, eMag a reusit sa inregistreze o crestere de 64% fata de aceeasi perioada a anului 2009. Cele 64 de procente se traduc printr-o cifra de afaceri de 41 de milioane de euro.

eMag, cel mai mare magazin online, este pe drumul cel bun in realizarea obiectivului stabilit pentru anul 2010: pana la finalul anului compania doreste sa atinga pragul de 100 de milioane de euro, lucru ce poate fi atins in conditiile in care piata de retail online a inregistrat o crestere de 30% in primul semestru din anul 2010.

Reprezentantii companiei cred ca aceasta crestere se datoreaza maturizarii principalilor jucatori din acest domeniu, dar si pentru ca a crescut increderea consumatorilor atunci cand vine vorba de achizitiile facute pe internet.

Integral in Stiridebine.ro