Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: piete, financiar, UE

Pentru a transporta energie catre pietele europene, Republica Moldova doreste sa construiasca in Romania doua centrale electrotermice si un gazoduct, informeaza Mediafax .

Autoritatile moldovene nu solicita sprijin financiar din partea tarii noastre pentru construirea celor doua unitati energetice care vor fi amplasate in localitatile Burlaceni si Ungheni, iar aceste doua statii vor avea, in faza initiala, o capacitate cumulata de 800 MW.


Potrivit lui Ilarion Popa, viceministru al Economiei, “Burlaceni este proiect mai vechi, care a fost stopat, iar acum este revigorat, s-au schimbat actionarii. O parte din energia de aici va fi transportata catre UE, prin Romania. Pentru statia de la Ungheni negociem cu partea romana sa facem o linie electrica Ungheni-Iasi, pentru ca 75% din energia produsa este preconizata sa fie transportata in Romania.”


Tot Ilarion Popa a declarat ca proiectul de la Burlaceni este derulat de compania Global International 2000, alaturi de o companie moldoveneasca si de una ruseasca, in timp ce unitatea de la Ungheni este construita de o companie din Cehia.