Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: twitter, retele sociale, venituri, publicitate, nissan, hp, starbucks

Reteaua de microblogging Twitter ar putea incasa in acest an 150 de milioane de dolari din reclama, de trei ori mai mult fata de 2010, estimeaza firma EMarketer.

Mai mult, in 2012 veniturile din publicitate ale platformei ar putea urca pana la 250 de milioane de dolari, crede analistul Debra Aho Williamso de la EMarketer.

Compania s-a autoevaluat recent la 3,7 miliarde de dolari, dupa ce a primit o infuzie de capital in valoare de 200 de milioane de dolari.

O serie de branduri celebre au semnat deja contracte de publicitate cu Twitter. Printre acestea se numara Nissan, HP si Starbucks.

"Compania este cu siguranta atractiva pentru (...)

Click Aici si citeste articolul intreg pe portalul www.Manager.ro.