Tags: auto, dacia, logan, sandero, comunicare, liviu ion, renault
O performanta extraordinara este si faptul ca la lansarea Dacia Duster 92% dintre articolele scrise intr-o luna au fost pozitive. Cu toate acestea, Liviu Ion nu va mai mai vorbi cu ziaristii. Nu pentru ca s-ar fi suparat, ci pentru ca va conduce din aceasta toamna centrul de Studii de Piata si Produs al Groupe Renault din Bucuresti, care face cercetari de piata in regiune pentru viitoare produse Renault, iar noua pozitie nu ii va mai permite sa povesteasca presei despre munca pe care o face.
"Ziaristii m-au facut sa port ochelari, de doi ani. Puse unele peste altele, in fiecare luna citeam trei metri de ziare si reviste. De acum inainte voi citi metri de studii de piata si anchete", a declarat Liviu Ion, intr-un intreviu acordat Manager.ro.
Volanul Directiei de Comunicare a Grupului Renault in Romania a trecut (...)
Click Aici si citeste articolul intreg pe portalul www.Manager.ro.