Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: auto, dacia, logan, sandero, comunicare, liviu ion, renault

Dacia produce o masina pe minut, iar despre Dacia si celelalte entitati ale Grupului Renault in Romania se scrie un articol de presa la fiecare 15 minute, spune directorul de comunicare al companiei si al Grupului Renault in Romania, Liviu Ion.

O performanta extraordinara este si faptul ca la lansarea Dacia Duster 92% dintre articolele scrise intr-o luna au fost pozitive. Cu toate acestea, Liviu Ion nu va mai mai vorbi cu ziaristii. Nu pentru ca s-ar fi suparat, ci pentru ca va conduce din aceasta toamna centrul de Studii de Piata si Produs al Groupe Renault din Bucuresti, care face cercetari de piata in regiune pentru viitoare produse Renault, iar noua pozitie nu ii va mai permite sa povesteasca presei despre munca pe care o face.

"Ziaristii m-au facut sa port ochelari, de doi ani. Puse unele peste altele, in fiecare luna citeam trei metri de ziare si reviste. De acum inainte voi citi metri de studii de piata si anchete", a declarat Liviu Ion, intr-un intreviu acordat Manager.ro.

Volanul Directiei de Comunicare a Grupului Renault in Romania a trecut (...)

Click Aici si citeste articolul intreg pe portalul www.Manager.ro.