Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: clienti, servicii, marketing

Aveti clienti care renunta brusc la serviciile firmei dvs.? Mai mult ca sigur. Indiferent cat de mult va dati peste cap sa faceti treaba buna si sa veniti in intimpinarea nevoilor lor, va treziti intr-o zi ca unii dintre ei dispar fara nici un cuvant. ?Fara nici un cuvant? ? asta e partea inspaimantatoare. Clientii tacuti sunt cei mai periculosi, pentru ca ei nu va dau nici un indiciu despre cum ar fi trebuit sa mearga lucrurile astfel incat ei sa fie multumiti si afacerea dvs. sa fie OK. Iar fara asemenea indicii nu aveti cum sa stiti ce e de facut.

Va ganditi, poate, ca nu e mare scofala ca pleaca ?doi-trei carcotasi, acolo?. Dar? sigur e vorba despre niste carcotasi? Nu cumva sunt niste clienti foarte buni, dar care pur si simplu n-au primit atentia cuvenita atunci cand au avut o problema legata de firma dvs.? In acest caz, vina e strict a dvs. Si pierderea tot a dvs.

De ce nu va spune clientul ce-l nemultumeste? Poate pentru ca nu-l ajutati sa faca asta. Daca el suna la firma sa spuna ce are pe suflet si acolo i se raspunde: ?Nu tine de mine, sunati la numarul cutare si vorbiti cu responsabilul de departament?, clientul va gandi: ?Ba pardon! De ce atata bataie de cap?? Si va fi mai simplu pentru el sa renunte la produsele sau serviciile firmei dvs. De aceea, in functie de specificul afacerii pe care o conduceti, gasiti o modalitate prin care sa va informati clientii ca au la dispozitie un mijloc simplu si rapid pentru a va semnala ce nu merge cum trebuie (un numar de telefon, o condica de sugestii si reclamatii etc.).

A pastra un client deja existent costa de opt ori mai putin decat a castiga unul nou. Deci, atentie!


Editorial preluat din newsletterul www.ideideafaceri.ro