Tags: marketing, vanzari, produs, piata
Evident, nu intrebati daca un produs se vinde sau nu doar asa, ca sa va aflati in treaba. E clar ca produsul respectiv si afacerea care se poate construi in jurul lui v-au trezit interesul: "Da, as vrea sa fac si eu treaba asta si sa scot bani cu ea. Dar asigurati-ma ca totul e OK, ca nu m-apuc de ceva care nu merge."
Castiga peste 40.000 de euro pe an
din cultivarea ciupercilor champignon
Si-acum vestea proasta: nu exista nici un produs care merge, nu exista nici un produs care se vinde. Exista doar oameni care fac un produs sa mearga sau sa se vanda. Prin munca, prin talent, prin inspiratie, prin tenacitate, prin curaj, adica prin niste trasaturi sau calitati care le sunt proprii. Da, afacerea in sine conteaza si ea, dar nu chiar atat de mult cat va inchipuiti; pentru ca, pana la urma, ea nu este decat o unealta care, ca orice unealta, poate fi folosita bine sau poate fi folosita prost. Asa ca... Nu cautati prea departe explicatii pentru succesul sau esecul afacerii care v-a atras atentia si pe care vreti sa o demarati. Totul depinde de dvs. Succesul depinde de dvs. Esecul depinde de dvs. Dvs. sunteti singura explicatie pentru ceea ce vi se intampla.
Si, revenind acum la intrebarea de inceput ("Se vinde, dom'le, chestia asta?"), este clar ca ea ascunde, de fapt, o alta intrebare: "Credeti ca eu as putea sa vand chestia asta?", Iar aici raspunsul e foarte limpede: habar n-am. Dar incercati.