Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: marketing, vanzari, produs, piata

Este o intrebare pe care o pun multi dintre dvs. atunci cand citesc in revista despre un nou produs sau serviciu, prezentat ca oportunitate de afaceri, ca potentiala sursa de bani. "Am vazut ce ati scris acolo, dar, serios vorbind, chiar exista piata pentru asa ceva, chiar se vinde chestia asta?"

Evident, nu intrebati daca un produs se vinde sau nu doar asa, ca sa va aflati in treaba. E clar ca produsul respectiv si afacerea care se poate construi in jurul lui v-au trezit interesul: "Da, as vrea sa fac si eu treaba asta si sa scot bani cu ea. Dar asigurati-ma ca totul e OK, ca nu m-apuc de ceva care nu merge."

Castiga peste 40.000 de euro pe an
din cultivarea ciupercilor champignon


Si-acum vestea proasta: nu exista nici un produs care merge, nu exista nici un produs care se vinde. Exista doar oameni care fac un produs sa mearga sau sa se vanda. Prin munca, prin talent, prin inspiratie, prin tenacitate, prin curaj, adica prin niste trasaturi sau calitati care le sunt proprii. Da, afacerea in sine conteaza si ea, dar nu chiar atat de mult cat va inchipuiti; pentru ca, pana la urma, ea nu este decat o unealta care, ca orice unealta, poate fi folosita bine sau poate fi folosita prost. Asa ca... Nu cautati prea departe explicatii pentru succesul sau esecul afacerii care v-a atras atentia si pe care vreti sa o demarati. Totul depinde de dvs. Succesul depinde de dvs. Esecul depinde de dvs. Dvs. sunteti singura explicatie pentru ceea ce vi se intampla.

Si, revenind acum la intrebarea de inceput ("Se vinde, dom'le, chestia asta?"), este clar ca ea ascunde, de fapt, o alta intrebare: "Credeti ca eu as putea sa vand chestia asta?", Iar aici raspunsul e foarte limpede: habar n-am. Dar incercati.