Tags: btand, Google, BMW, Coca-Cola, Pampers, Mercedes Benz, Nokia, Nike, Jack Daniels, Microsoft, Sensiblu
Studiul este dezvoltat in fiecare an de catre Superbrands Romania si analizeaza pana la 1,500 de branduri din peste 50 de categorii economice. Etapele studiului cuprind: selectia calitativa realizata de panelul de experti ai Consiliului Superbrands, urmata de cercetarea de piata realizata anual de compania Nielsen pentru Superbrands Romania.
Studiul Superbrands din acest an a analizat 1.150 de branduri din 52 de categorii de produse si servicii.
Primul filtru, calitativ, a fost asigurat de catre Consiliul Superbrands, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate international de catre organizatia Superbrands: calitate, incredere si diferentiere pe piata.
Lista primelor 10 branduri desemnate Consumer Superbrands in Romania pentru anul 2010 include: Google, BMW, Coca-Cola, Pampers, Mercedes Benz, Nokia, Nike, Jack Daniels, Microsoft si Sensiblu.
Trei dintre brandurile care au obtinut statutul de Superbrand anul trecut isi mentin prezenta si in top 10 Consumer Superbrands: Coca Cola (locul 3 anul trecut), Nokia (locul 5 anul trecut) si Microsoft (locul 6), reiterandu-si reputatia si performantele si la nivelul consumatorului final.
Un brand international de necontestat, dar cu o prezenta relativ noua in comunitatea de afaceri din Romania, brandul Google se bucura de cea mai inalta apreciere din partea expertilor, dar si a publicului, reusind sa obtina aceasta performanta dupa fiecare dintre cele doua etape ale studiului.
Dovedind ca un brand romanesc se poate aseza alaturi de marii giganti ai brandingului international, printr-un efort sustinut si profesionist, Sensiblu reprezinta marea surpriza a studiului din acest an.
SURSA: Agerpres