Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: leadership, teambuilding, manager, management

Urmatoarele 20 de unelte sunt folosite de catre majoritatea liderilor de succes. Cateva dintre acestea se afla probabil deja in buzunarele dumneavoastra. Pe altele, este posibil sa le fi uitat. Pastrati aceasta lista la indemana pentru a va aminti si a beneficia de cele mai bune solutii testate in timp pentru a straluci alaturi de echipa dumneavoastra.

1. Folositi puterea stiloului:

Recunoasterea meritelor reprezinta cea mai buna si mai rapida cale pentru a motiva pe cineva. O simpla nota de multumire este mult mai importanta decat banii pentru majoritatea oamenilor de afaceri. Asa ca scoateti capacul frumosului stilou primit cu ocazia zilei dumneavoastra de nastere si folositi-l pentru a multumi tuturor celor care v-au fost sau va sunt de ajutor.

2. Intelegeti importanta emotiilor:

Sentimentele sunt o parte importanta a vietii si afacerii noastre de zi cu zi. Atunci cand se imbiba de sentimente negative, oamenii nu mai sunt capabili de performanta. Acesta este motivul pentru care este de preferat sa va ocupati cat mai rapid de orice astfel de problema emotionala.

3. Toti marii lideri au ceva in comun - Pasiunea:

Daca nu sunteti "pus(a) pe jar" de ceea ce intreprindeti, atunci puteti fi sigur(a) ca nici echipa dumneavoastra nu e! Aratati-le ca sunteti entuziasmat(a) si aprindeti-le focul!

4. Comunicarea este lucrul cel mai important in cadrul oricarei relatii de afaceri:

Daca nu folositi abilitatile de comunicare specifice mediului de afaceri, aruncati banii pe fereastra si nu scoateti tot ce este mai bun din oamenii dumneavoastra. Invatati de la marii comunicatori sau, alternativ, participati la un curs bun de comunicare.

**********************************************************************

Ghidul managerului eficient - Cum sa conduci sedinte

...clic aici pentru detalii!

**********************************************************************

5. Realizati o evaluare a companiei cel putin o data pe an:

Cereti-le membrilor echipei dumneavoastra sa raspunda in scris la intrebari importante precum: "Ce ar trebui sa schimbam?" sau "Ce e bun si ar trebui sa facem mai des?". Acesta este instrumentul cel mai important de care dispuneti pentru a dobandi o imagine panoramica a afacerii dumneavoastra.

6. Creati pentru intreaga companie un "Program de mentorat":

Oricare vechi sau nou angajat ar trebui sa aiba un "mentor". Sarcina unui "mentor" este aceea de a ajuta noul sau tanarul angajat sa se simta bine primit si sa primeasca toate raspunsurile de care are nevoie. Prezenta unui "mentor" confera incredere si motiveaza.

7. Asigurati-va ca in cadrul echipei exista un echilibru intre "inovatori" si "implementatori":

Daca toti membrii echipei sunt "inovatori", atunci nimic nu va fi pus in practica. Similar, o echipa alcatuita exclusiv din "implementatori" nu va reusi sa creeze nimic nou.

8. Construiti un "Serviciu Clienti" puternic si eficient:

Iata doua dintre cele mai bune metode folosite in cadrul "serviciilor cu clientii" de succes.

a. In primul rand, o politica de returnare/restituire totala a banilor, care are menirea de a elimina orice risc din partea clientilor si de a-i incuraja sa "sara la farfurie". Iar daca nu incetati sa le oferiti, intotdeauna, mai mult decat se asteapta, puteti fi aproape sigur(a) ca nu vi se va intampla niciodata sa va fie ceruti banii inapoi.

b. In al doilea rand, nu spuneti niciodata "Nu" clientilor! Aceasta politica de companie va ofera dumneavoastra si clientilor dumneavoastra oportunitatea de a gasi mereu alte cai pentru a dezvolta afaceri comune. Este mult mai indicat decat sa ii respingeti, spunandu-le, pur si simplu, ca nu puteti sa le furnizati un anumit tip de produs sau de serviciu.

9. Atingeti-va scopurile implicand membrii echipei:

Daca reusiti sa legati sufleteste colaboratorii de obiectivele pe care le urmariti, acestia va vor rasplati cu intreaga lor energie, pe care o vor pune in slujba idealului comun. Intrebati-i mereu care este opinia lor si veti primi in schimb fidelitate si actiune hotarata.

10. Implementati "Pranzul de afaceri":

Tineti-va membrii echipei la curent cu ultimele noutati, invitandu-i o data pe saptamana/luna la o "masa de afaceri".

11. Ocupati-va de eliminarea temerilor ivite la locul de munca:

Atunci cand membrii echipei se tem dintr-un motiv sau altul, ei nu mai fac dovada performantelor din trecut. Stati de vorba cu ei si ajutati-i sa isi depaseasca temerile.

12. Nu fiti doar un manager. Fiti un Evanghelist!

Este absolut obligatoriu sa credeti in ceea ce intreprindeti si sa oferiti cu darnicie din aceasta incredere membrilor echipei dumneavoastra. Un bun lider nu va deveni niciodata un mare lider daca nu insufla mereu increderea in companie.

13. Folositi-va de esecuri:

Esecul nu este un capat de drum, ci o piatra pe care va trebui din cand in cand sa va urcati pentru a scruta orizontul. Nu va autoblamati pentru greselile comise. Priviti-le mai bine ca oportunitati pentru a incepe din nou, beneficiind de aceasta data de informatii, cunostinte si experiente suplimentare.

**********************************************************************

Management financiar pentru miniafaceri

...clic aici pentru detalii!

**********************************************************************

14. Nu uitati ca "pestele incepe sa miroasa de la cap"!

Aceasta inseamna ca sunteti direct responsabil(a) pentru tot ceea ce merge bine sau rau. Daca va veti aminti in permanenta ca faptul de a fi un bun lider reprezinta cea mai importanta componenta a afacerii dumneavoastra, veti reusi un lucru absolut remarcabil: pestele va ramane proaspat!

15. Destinderea creste productivitatea si profitul:

Numeroase studii psihologice au demonstrat ca, in companiile unde oamenii se mai si distreaza, productivitatea in afaceri si profitul sunt considerabil mai mari. Includeti "simtul umorului" in descrierea posturilor!

16. Nu generati complexe de inferioritate/superioritate:

Principalul ucigas in serie de motivatie este faptul de a face un membru al echipei sa se simta inferior celorlalti. In cazul in care ati spus o "nespusa" cuiva, nu ezitati si cereti-va scuze imediat. Imaginea dumneavoastra va fi atunci cea a unui lider responsabil, iar nu a unei reptile cu sange rece.

17. Invatati sa va pastrati controlul in situatiile dificile:

Nimic nu diferentiaza mai bine o persoana de restul celorlalte decat faptul de a ramane relaxata si nestramutata de pe calea sa indiferent de circumstante.

18. Alaturati-va unui grup de "Control al mintii":

Pentru a va pastra simturile ascutite si a dobandi raspunsuri la intrebarile dificile, intrati intr-un club de "Control al mintii" (de exemplu, pe Internet), alcatuit din persoane cu care nu va aflati in competitie. Cele mai mari minti ale lumii afacerilor au folosit aceste grupuri pentru a primi ajutorul necesar si a excela in domeniile lor de activitate.

19. Invatati sa puneti intrebari puternice:

Intrebarea potrivita la momentul potrivit poate elimina probleme majore sau poate ajuta un membru al echipei sa gaseasca cel mai bun raspuns disponibil.

20. Invatati sa interactionati cu "personalitatile dificile":

Exista tehnici speciale care sunt folosite pentru a interactiona cu toate tipurile de oameni. Invatati sa distingeti, la un nivel mai profund, timiditatea de aroganta sau negarea de nesiguranta.

Toate aceste unelte, reale si verificate in timp, va vor ajuta sa luati deciziile corecte la momentele potrivite si din ratiunile potrivite. A fi un bun lider este o adevarata arta. Iar cei mai buni dintre cei mai buni afaceristi folosesc multe dintre tehnicile de mai sus.

*******************************************************************************
Descopera managerul din tine:

Afla ACUM ce tip de manager esti!

>>> clic aici pentru detalii<<<

*******************************************************************************