Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: afaceri, criza, firme, afaceri pe timp de criza, idei de afaceri, afaceri la cheie

Criza a redus profiturile celor mai multe firme, in unele domenii (cum ar fi publicitatea si turismul) aceasta lovind serios finantele agentilor economici.

Exista insa si afaceri care se incapataneaza sa faca in necaz crizei, pastrandu-si sau chiar sporindu-si profitabilitatea. Va prezentam in continuare topul afacerilor care sfideaza criza (sau chiar se "hranesc" din ea):
 
7) Productia si comercializarea produselor alimentare:
criza sau nu, trebuie sa mancam! Afacerile cu produse alimentare se mentin profitabile si in aceasta perioada dificila, cu conditia unor minime adaptari in structura ofertei: produsele relativ ieftine, dar care ofera si o calitate satisfacatoare sunt acum cele mai cautate.

6) Afacerile online: sunt o idee buna pe timp de criza datorita costurilor reduse de functionare si datorita lipsei unei conditionari teritoriale privind piata targetata. Aceasta independenta de factorul spatial are ca principal avantaj posibilitatea abordarii unor piete externe, in conditiile in care cererea pe piata interna a unui produs/ serviciu a scazut semnificativ.

5) Firma de training. Succesul acestei afaceri este asigurat de cresterea presiunilor pe piata muncii si a numarului de someri: oamenii pot fi mai dispusi sa investeasca in training (specializare sau recalificare) atunci cand pastrarea job-ului/ gasirea unui loc de munca depinde in mod vital de evolutia lor ca si pregatire profesionala. In plus, firmele sunt la randul lor interesate sa-si instruiasca personalul, intr-o perioada in care 3 angajati trebuie sa faca munca a 4, fara pierderi calitative.

... celelalte 4 afaceri care merg pe timp de criza le veti primi editia urmatoare a Newsletterului e-@ltfel

Liviu Deculescu