Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: steaua, brand turistic, frunza, promovare brand turistic, ministerul turismului, clubul steaua bucuresti

Meciurile de fotbal ale echipei Steaua Bucuresti se vor afla de acum inainte sub auspiciile frunzei turismului romanesc. Ministerul Dezvoltarii si Tursimului a incheiat un acord cu oficialii clubului din Ghencea pentru promovarea brandul turistic al Romaniei pe propriile produse sau in cadrul propriilor campanii de publicitate.

"Brandul turistic va fi promovat in interiorul stadionului nostru, pe panouri. Am facut deja acest lucru la meciul cu Liverpool, un meci international (n.r., din data de 2 decembrie 2010)", a declarat Bobby Durbac, directorul de marketing al Stelei.

Alaturi de clubul Steaua, au incheiat protocoale de colaborare cu ministerul si companiile (...)

Click Aici si citeste articolul intreg pe portalul www.Manager.ro.