Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

e-@altfel Romania
Acasa | Luni - Ziua Cuvantului | Marti - Ziua Actiunii | Miercuri - Ziua Organizarii | Joi - Ziua Armoniei | Vineri - Ziua Memoriei | Contact
 
Site afiliat Manager.ro
 



Tags: barbat de afaceri, afaceri, masina, vacanta

Diamantele sunt cele mai bune prietene ale femeilor: nu stim exact cat adevar se gaseste in aceasta afirmatie, dar va putem spune cu siguranta ca, daca ne referim la lucrurile pe care ei si le doresc, masinile sunt "cele mai bune prietene" ale barbatilor. Asa rezulta, cel putin, in urma unor statistici care au luat in calcul barbati de varste si categorii socio-profesionale variate.

Ei bine, nu la fel stau lucrurile si pentru barbatii de afaceri! Pare greu de crezut, dar nu limuzina de lux si nici bolidul care "scoate suta" in 3,5 secunde stau in topul preferintelor barbatului de afaceri.

Asa ne spune o statistica realizata in primele luni ale acestui an pe un numar de 1.400 de barbati de afaceri. Este vorba despre patroni, investitori pe piata de capital, directori executivi si liber profesionisti din 25 de tari (printre care si SUA, Germania, Canada, Olanda; Romania nu a fost reprezentata), cu varste cuprinse intre 24 si 67 de ani si cu venituri nete anuale mai mari sau egale cu 240.000 de euro.

Ce lucruri apreciaza, asadar, barbatii de afaceri?

Locul 5: un ceas de lux. "Timpul inseamna bani" capata o noua semnificatie, de data aceasta cum nu se poate mai exacta. Nu orice fel de ceas de lux, ci bijuterii sub semnatura unor nume precum Patek Philippe, Vacheron Constantin, Louis Moinet etc. Vorbim despre ceasuri de serie limitata care depasesc in general 10.000 de euro si pot ajunge chiar la 1.000.000 de euro!

Locul 4: un vin de colectie. Mai ieftine decat ceasurile de colectie, dar ceva mai ravnite de barbatii de afaceri. Valoarea unor astfel de vinuri poate creste foarte mult in timp.

Locul 3: o insula exotica. Multi afaceristi si le doresc, putini le pot cumpara. Numarul total al insulelor scoase la vanzare este de ordinul miilor, iar dintre acestea doar cateva zeci isi merita banii cu adevarat. Preturile sunt, desigur, uriase. O insula cu potential bun reprezinta o investitie care, pe termen lung, poate sa aduca venituri cu mult peste pretul de cumparare. Evident, exista si varianta pastrarii "achizitiei" doar pentru privirile si pasii fericitilor posesori...

Locul 2: o masina cu stil. La acest capitol diferenta dintre generatii a fost una clara: barbatii de afaceri cu varste pana in 35 de ani prefera in primul rand marcile BMW, Ferrari si Porsche, pe cand cei intre 35 si 72 de ani au ales mai mult Mercedes, Bentley si Rolls Royce.

Locul 1. Ce poate fi, pentru un barbat de afaceri, mai pretios decat masina care il reprezinta? Este ceva al carui pret poate uneori sa nu fie foarte ridicat. Cu toate acestea, 37% dintre cei chestionati au pus acest serviciu pe primul loc (fata de 35%, cati au ales masina ca prima preferinta; acest top nu a tinut cont doar de prima alegere).

Sa nu mai prelungim suspansul: "vacanta perfecta". Cei mai multi s-au orientat catre un sejur de lux impreuna cu familia/cu persoana iubita sau catre o croaziera privata.
Explicatia pentru acest loc 1 ne-au dat-o chiar barbatii de afaceri chestionati: timpul liber si intimitatea reprezinta aspectele care le lipsesc cel mai mult si, prin urmare, cele mai dorite.

Liviu Deculescu